sobota 1. února 2014

Zpátky ke kořenům

Přemýšlela jsem nad tímhle už delší dobu a teď jsem se rozhodla, že je správný čas. Rozhodla jsem se vrátit ke staré přezdívce, která je se mnou od té doby, co jsem se poprvé objevila na netu - takže sbohem, Jeremie, vítej zpět, Dextro.:)
Když jsem zakládala tenhle blog (a ještě jeden předchozí, který jsem ale hned smazala), bylo to proto, že, jak už ode mě víte, seznam zrušil službu sblog a já přišla o prostor, kam jsem dávala všechno, co mě zaujalo, a měla ho vlastně jako takový deníček. Nějakou dobu jsem to zkusila vydržet bez něj, ale protože jsem strašně ukecaná:) a o všechno se hned chci se světem podělit, a cpát to na sociální sítě není úplně můj šálek piva, rozhodla jsem se založit si blog nový. Jenže s novým blogem přišlo i něco, co jsem ze starého blogu už dlouho neznala - anonymita. Na můj starý blog chodila spousta mých známých; a ne že bych proti tomu něco měla, kdybych nechtěla, odkaz jim nedávám, ale... Znáte to, občas si chcete anonymně ulevit, ale jakmile vám na blog chodí někdo známý, riskujete, že pozná, o čem mluvíte - v nejhorším případě pozná, že mluvíte o něm. Proto jsem si vymyslela novou přezdívku a nikde o sobě moc informace neuváděla. Přezdívka Jeremie se datuje do dob před asi třemi lety, kdy jsem sledovala seriál Dirty Sexy Money, ve kterém můj oblíbenec Seth Gabel hrál postavu Jeremyho Darlinga. Prostě jsem jenom chtěla nick, který bude aspoň trochu originální a dobře zapamatovatelný. Proto jsem se rozhodla ho použít i pro své nové blogy. Jenže... Teď už sem stejně dávám svoje fotky, i odkaz jsem několika známým rozeslala... Tak jaký má smysl schovávat se za přezdívku, na kterou nejsem pořádně zvyklá ani já, ani ostatní?

Takže milá Jeremie, díky, bylo mi s tebou fajn, ale Dextra je jen jedna.:) A kdo to je vůbec Dextra?
Dextra je věčná puberťačka s velmi kolísavým vkusem (aneb jestliže se to ostatním nelíbí, doporučte to Dextře - bude na 70% nadšená!). Na internetu se objevila, když jí bylo 14. Pro představu, takový jsem tehdy byla žabec:


Nejlépe jí bylo (a stále je, jen není tolik času) v kině, u knížky nebo na koncertě (mezi nejcennější zážitky patří Red Hot Chilli Peppers, KoRn, Exilia a Offspring v první řadě, a - já vám říkala o tom velmi kolísavém vkusu - Peter Nagy). Zbožňovala a zbožňuje hudbu 90. let a konce 80. let (Falco, Nirvana, INXS, Bon Jovi z tohoto období). Byla extrasuperhustá a odmalička vychovávaná jako kluk, takže podle toho to vypadalo - motorky, F1, maskáče, žádný make-up, černá je barva naše a tak dále.:)





Bývaly doby, kdy se můj blog dal označit za hodně čtený a byla jsem na to taky náležitě pyšná. Další důvod, proč seznam upřímně nenávidím - zrušit moje populární, pečlivě piplané dítě...! :D
No zkrátka, jak vidíte, Dextra má už nějakou historii za sebou. Proto jí všichni znají a mě je ze všech mých internetových alter eg nejbližší. Tak snad bude tohle "vstání z mrtvých" aspoň z půlky tak úspěšné a bohaté na zážitky a nové lidi jako první pokus.:)

4 komentáře:

  1. Tak tedy vítej zpět Dextro :) Pokud jde o ten vkus, někdy je to zvláštní, já dám jeden hezký příklad. Když jsem poprvé slyšel Petr Bende - Nad horu svítá , vůbec se mi to nelíbilo (i přesto že už v té době, jsem poslouchal Kryštof, a dával přednost písničkám s dobrým textem a spíše klidnější hudbou), no a dnes patří Nad horu svítá k těm mým vůbec nejhranějším, a ten text osobně považuji za geniální. Vůbec ten můj hudební vkus (no na rovinu, spousta lidí by tomu vkus neřekla), je dosti zvláštní a řekl bych oproti mým vrstevníkům dost odlišný. Například vůbec nic mi neříká taková ta elektronická hudba, techno, a pod. Ani ta rocková hudba pro mě asi neni. Naopak v mém mobilu převažuje Aneta Langerová, Kryštof, Falco se tam také najde, Christina Sturmer, Josef Vágner, Václav Neckář a v poslední době i O5 a radeček (byť ne úplně vše od nich se mi líbí).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad horu svítá jsem poprvé slyšela pár týdnů po skončení Superstar naživo i s Gábou, a to byla láska na první poslech, tyhle písničky se prostě musí slyšet naživo, z rádia to není ono.:) Stejně jako většina Petrových písniček, viděla jsem ho naživo dvakrát, i měla příležitost si s ním trochu pokecat, a on je opravdu koncertní typ. I když jeho texty... Eeee, dodnes je moc ráda nemám a myslím si, že by si měl najít nějakého textaře...

      Vymazat
  2. To teda bylo od seznamu sprosté, zrušit ti kariéru blogové hvězdy :-(
    Upřímě mě ta změna nejdřív zmátla, ale orientuju se víc podle obrázků u nicků, takže OK :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, ještě horší bylo, že už několik měsíců před zrušením blogů znemožnili přidávání příspěvků na blog, takže většina bloggerů ani neměla šanci blog přesunout a poslat pak na původní blog oznamovací článek... Navíc ani nebylo kloudně kam ho tehdy přesunout, blog.cz už nikdy víc, s tím jsem se navztekala, až to hezký není, a blogspot tehdy ještě tolik rozšířený nebyl.
      I proto jsem to změnila radši co nejdřív - zatím tolik stálých čtenářů nemám, tak aby to zmátlo co nejmíň lidí.:)

      Vymazat