sobota 22. února 2014

Těžko snesitelná česká tvorba

Někdy před pěti a více lety začala tzv. česká "nezávislá" scéna objevovat kouzla youtube. To znamenalo, že každý nýmand si mohl natočit klip na sebehorší srágoru - dnes běžná záležitost, tehdy na to všichni čuměli jak péra z gauče.:) Takže tady několik těch průkopníků, které já si pamatuju a nad kterými jsme se tehdy s kamarády a známými nejvíc zasmáli. V komentářích se můžete pochlubit, jestli jste zvládli všechno na jeden zátah.:)

Ivanhoe - Way Of Life. Mám takové velmi matné tušení, že tohle měl být projekt ála Ewa Farna, jen se to trochu vymklo z kloubů. Spousta falešných tisícovek a super štýlová paneláková stěna. A bubliny maj taky!


MC Zuzka - Proti všem děvkám. To už sice není tak hrozná vykopávka, ale MC Zuzka byla tehdy skutečně výrazné zjevení. No a protože to do Jihlavy nemám nijak daleko, bylo to hodně populární téma.:)


Underhill - Mene Tekel. Opustíme teď na chvilku kategorii "pubertální záchvaty" a přesuneme se do zatuchlých vod českého showbyznysového rybníčku. "Vyžaralas mi lednici a vyžralas mi hlavu" je (zejména v souvislosti s Agátou) nesmrtelný rým.


Náš Svět. Na závěr mám pro vás jedno speciální video, týkající se mého rodného města.:) Vzniklo ze srandy, a mohla bych vám vyprávět spoustu věcí o lidech, kteří ho natočili, i o lidech, o nichž se tam mluví, a jaké to všechno mělo následky, ale nebudu mrcha. Prostě zůstaneme u toho, že Pelhřimov... To je město měst.:)


Žádné komentáře:

Okomentovat