úterý 22. ledna 2013

exkurze do některých nezbytných maličkostí

Hodně často vídám na jiných blozích články zaměřené na nejrůznější drobnosti, bez kterých se dotyčné bloggerky neobejdou, ať už se jedná o kosmetiku, oblečení, cokoliv. Nevím, nakolik jsou tyhle články pro čtenáře zajímavé (já je čtu jen málokdy, a to u lidí, u kterých mě to zajímá doopravdy nebo když jsou k tomu přidružené nějaké tipy :D ), ale nemám momentálně co dělat, tak jsem se rozhodla, že lepší ukrátit si dlouhou chvíli psaním článku než bezduchým brouzdáním po internetu nebo čuměním do blba.

Takže, první věc, na kterou jsem si zvykla teprve nedávno, ale už teď bez ní neudělám ani krok, je tahle "fixa" (či jak tomu nadávat). Já mám momentálně tu od basicu, kamarádka zase používá essence. Nevím, jestli jí vyrábějí i jiné značky, jak říkám, pro mě je to relativně nový objev, ale předpokládám, že ano.


V podstatě se jedná o vyživující olej na nehty a kůžičku kolem nehtů. Po dvou týdnech používání mám nehty podstatě příjemnější na dotek a míň se mi třepí - to nevím, jestli lze za tak krátkou dobu připsat zrovna tomuhle, ale každopádně z toho mám radost, protože šupinky na nehtech mě jeden čas skutečně už doháněly k šílenství.



Bez čeho doslova neudělám ani krok, je diář. Co si nezapíšu, to nevím, takže diáře se pro mě postupně staly životní nutností a náhradní hlavou.


Diáře si téměř nikdy nekupuju sama, každý rok dostanu jeden od tety, která mi v něm posílá peníze k Vánocům. Loni udělala super úlovek, když mi věnovala diář se Simon's Cat, a ani letos rozhodně nesáhla vedle. Sice trochu infantilní, ale mě se to líbí.:D

Skoro každého, kdo přijde ke mě na návštěvu, okamžitě praští do očí moje sbírka laků (která v rámci vánočního úklidu značně prořídla - o takových 10 kousků určitě).


Co zatím zjišťuju, tak podobnou sbírku laků má každá druhá holka, takže není myslím potřeba se tu o lacích široce rozepisovat, tak snad jen dodám, že nejlepší zkušenosti mám s laky od značky Gabriella Salvete a naopak nejhorší s laky od basicu (prd vydrží a už po týdnu jsem po nich měla žluté nehty).

Omlouvám se, že následující fotka vypadá lehce "šmucig", většina toho efektu jde na vrub foťáku.






Voňavka je Eternal Magic z katalogu Avonu, kterou mě na Vánoce podaroval táta. Samozřejmě vybral vůni, kterou bych si já sama v životě nekoupila; nicméně poté, co jsem jí dala šanci, jsem si jí nakonec zamilovala, protože voní sice výrazně, ale ne tak, aby vás přikovala všema čtyřma k zemi, a na mě navíc chytá podstatně lepší odér, než jaký má z lahvičky.
Tonikum od Nivey jsem si přinesla jako výsledek nákupní horečky už asi před půl rokem a doma jsem se plácala do čela, co jsem blbla. Nakonec jsem ho ale přeci jen začala používat - je úžasně šetrné k pokožce. (Perlička z kuloárů: Podobný obal má i odličovač očí, který od Nivey mám. Takže se mi samozřejmě jednou v nějakém pomatení - ne, nebylo to pomatení alkoholové - povedlo odlíčit si oči tonikem. Oči to naštěstí přežily bez jakékoliv úhony.)
No a poslední, skoro vyplácaný balzám od L'orealu proti lámavosti vlasů. Spíš než na to, na co je určený (i když je pravda, že malé zlepšení na vlasech jsem zpozorovala), ho používám prostě jenom jako vůni na vlasy.:D Protože voní opravdu krásně a ve vlasech je zkrátka příjemný na pocit.

No a poslední obrázek je v podstatě přehled půlky nejoblíbenějších líčidel (druhou půlku mám v druhém bytě).


To zelené není rtěnka, ale zelené oční linky - dala mi je kamarádka k narozeninám, netuším, co je to za značku, neb na obalu není o tomhle ani čárka, a docela mě to hněte, protože jsou vážně super a ráda je používám.
A jak vidíte, jsou tady další dvě věci od Gabrielly Salvete - nemůžu si pomoct, tahle značka mi prostě sedí nejlépe - tedy, z těch mě finančně dostupných značek.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat