pátek 25. ledna 2013

Save - Otravlennyj Poceluj

Hudba Save mě nikdy až tak moc neinteresovala (na můj vkus už je to přece jen moc tvrdá záležitost - viz např. Stojali Zveri, googlete), ale jejich zpěvačka Vika byla vždycky tak trochu můj idol. Nejen, že je to podle mého fakt krásná baba, ale její hlas - tedy, growling, abych byla úplně přesná :D - to je prostě neskutečná záležitost. Nemám Save z výše zmíněných důvodů moc naposlouchané, takže neposoudím, jak je na tom Vika co se týče zpívání "normálním" hlasem, ale z těch pár útržků bych neřekla, že je to nějaká tragédie. Proto jsem dodnes tak docela nepochopila, proč Save přijali do kapely ještě jednu zpěvačku (a podle reakcí fanoušků nejsem naštěstí sama), ale už se drží dlouho, takže jim to evidentně vyhovuje. Mě tolik ne, zpívat sice umí, o tom žádná, ale její barva hlasu mě zkrátka dost irituje, navíc v growlingu ji Vika na plné čáře válcuje. Ale tak hlavně že skupině se daří dobře...:D Evidentně dobře, protože jejich nový singl je celkem dobrá záležitost, a to včetně klipu.


Žádné komentáře:

Okomentovat