neděle 20. ledna 2013

Jak je dobré občas najít dávno zapomenuté věci

Takový miničláneček v podstatě o tom, jak jsem uklízela skříně.:)

...a v nejhořejší poličce jedné té skříně jsem našla svoje staré kazety. Vím, že tam jsou, krabice, ve kterých jsou uložené, jsou barevnější jak parta papoušků, dokonce si i pamatuju ty nejoblíbenější, ale až dnes mě napadlo projít je, pročíst, co je na nich nahrané, a postahovat si ty nejlepší kousky. Nedávno mi totiž v oblíbeném lokále zcela nečekaně zahráli Electronic Lady a já se u toho málem roztekla blahem; no a kolik takových zapomenutých klenotů asi tak můžou skrývat čtyři krabice plné kazet?! :D
Ony jsou teda vzpomínkové už jenom ty krabice samy o sobě, protože jsem si je sama různě pokreslila, polepila a vylepšila; takže jsem na nich našla fotky oblíbených skupin, zpěváků a zpěvaček, do kterých jsem byla bláznivě zamilovaná ať už jako dítě nebo jako puberťák, našla jsem na nich i samolepky, které jsem jako malá sbírala (Komisař Rex! Sally a Fanny!) a hromadu citátů z oblíbených písniček... No a po prohrabání kazet to bylo ještě "horší". Protože nejen že skoro ke každé kazetě mám konkrétní vzpomínku (ovšem někdy to je i vícero vzpomínek najednou!), já mám ty konkrétní vzpomínky prakticky ke každé třetí písničce. Nejčastěji jsou svázané s chatou, kde každé léto byly moje kazety obrovskými "hity", protože jsem se díky svým rodičům dostávala i k hudbě, která jinak byla mým vrstevníkům ještě nějakou dobu utajená - namátkou Safri Duo, Daniel Landa, Kabát, Apocalyptica...
A jak já jsem byla kreativní! Když jsem viděla, jak jsem si byla schopná vyhrát s vyzdobováním krabiček, děláním seznamů a tak dále, tak se mi chtělo skoro brečet, kam se tahle moje kreativita poděla. Zatracená počítačová doba.:D No však, kdo si dneska cédéčko kompletně pokreslí liháčema nejrůznějších barev, na přední stranu obalu si vystřihne z časopisu téměř dokonale sedící fotku interpreta...
Co dodat závěrem než výběr některých písniček, které už bych bývala úplně zazdila, kdybych si je dnes takovou náhodou nepřipomněla.:)






Žádné komentáře:

Okomentovat