sobota 25. ledna 2014

vyzkoušeno, doporučeno: Hemann - bylinné přípravky a kosmetika

Rozhodla jsem se udělat takovou malou reklamu jedné malé firmě, protože podle mého názoru a osobních zkušeností si to zaslouží.:)
K jejich výrobkům jsem se dostala náhodou - na Vánočních trzích na BVV měli (a stále mají) stánek hned naproti tomu našemu. Předminulý rok jsem hned třetí den v práci onemocněla - klasické zimní nastuzení, teplota něco přes 38, bolest v krku, stav tak akorát na umření... Ale nemohla jsem si dovolit do práce nejít, kvůli penězům, které jsem opravdu potřebovala, i kvůli šéfovi, který za mě neměl náhradu. Takže jsem tak seděla za pultem a chtělo se mi umřít. Najednou od vedlejšího stánku přišla usměvavá paní, povídala "Slečno, vy opravdu nevypadáte dobře, tumáte něco, ať je vám lépe." a donesla mi panáka čehosi, co vypadalo, vonělo i chutnalo jako Bailey's, a dvě větší pilule, s tím, že kdykoliv budu chtít, můžu si dojít pro další. Využila jsem její nabídky už jenom proto, že až na tu jednu piluli mi to chutnalo.:) Druhý den mi bylo podstatně lépe a třetí den už bylo po teplotě i bolení v krku. Chodily jsme ale s kolegyní na "medicínu" k paní dál - už jenom proto, že paní umí moc krásně povídat - a nakonec u ní i nakoupily pár vánočních dárků. Já nakoupila toto:

Gvaranal Lecitin - to bylo to ála Bailey's.:) Více o tomto výrobku i o složkách, z nichž je vyroben, se můžete dočíst na oficiálních stránkách http://www.hemann.cz/cz/15/gvaranal---guarana.html. Koupila jsem rovnou jeden i pro mamku, protože by Gvaranal měl pomáhat i při depresích. Nedostala jsem od mamky žádnou zpětnou vazbu, ale užívala ho poctivě víc jak měsíc, takže myslím, že kdyby jí to dělalo nějak špatně nebo nepomáhalo, tak by to vzdala daleko dříve. A ono to navíc opravdu dobře chutná.:)













Na stejném odkazu najdete i Gvaranal Forte a Čoko. Forte jsem dostala právě předminulý rok k nákupu zdarma a původně se do něj nijak nehrnula, protože mi opravdu nechutnalo - špatně snáším hořkou chuť. Jelikož jsem ale půl roku na to státnicovala, přišlo mi nakonec ještě velmi vhod - pár dní před státnicemi už jsem fakt mlela z posledního a byla hodně vysílená, i vzpomněla jsem si, že tu krabičku mám ještě někde založenou... Musela jsem sice zatnout zuby, abych dokázala pilulku vycucat, ale účinky mi to "utrpení" vynahradily.:) Další čtyři hodiny jsem se dokázala super soustředit i učit, aniž bych se cítila nafetovaná nebo jinak pod vlivem, jak se mi to třeba po energiťácích nebo silné kávě stává, a ani závěrečný dojezd nebyl nijak hrozný - prostě jsem se pomalu a postupně vrátila do "normálního" stavu.
Na posledních trzích jsem od paní dostala Čoko, které chutná o sto procent lépe, takže už se těším, až budu mít příležitost si dát.:)






Inulin s vitamínem C - to byly ty druhé pilule.:) Doobjednávala jsem je až během roku. Chuťově fajn, nejsou až tolik kyselé, jsou i lehce nasládlé, a na imunitu v mém případě také působí příznivě. Další informace opět na oficiálních stránkách http://www.hemann.cz/cz/240/inulin--vitamin-c-prebiotikum.html. Já tedy obvykle beru jenom jednu tabletu denně, větší množství mi dlouhodobě nedělá úplně dobře.









Přírodní kosmetika: mast na paty, pleťové a tělové mléko, vlasová voda. Všechny najdete zde http://www.hemann.cz/cz/2/prirodni-bylinna-kosmetika.html. Také super zkušenosti, mléko je super jemné, můžu ho použít i na odličování (mám citlivé oči), mast a vodu teda používám na trochu něco jiného, než jsou původně určené (mast na ztvrdlou kůži na prstech a popraskanou kůži na loktech a vodu jako tonikum)...:D Ale jak říkám, samé dobré zkušenosti.:)
Samozřejmě, zejména u přírodních věcí, ne všechno každému sedne. Za sebe ale skutečně můžu výrobky této firmy jenom doporučit.

2 komentáře:

  1. Když už jsme u těch léčivých přípravků, tak mi to nedá se nezeptat, na nějaký šampon na vlasy, ale na citlivou kůži ? A možná třeba něco na tu imunitu bych měl taky vyzkoušet, zejména v poslední době na tom se zdravím nejsem tak úplně jak já bych si představoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušel jsi dětský šampon? Nevím, co udělá s pánskou hlavou, ale moje kamarádky, které mají podobné problémy, jsou s ním spokojené.
      Na imunitu můžu za sebe klidně doporučit kombinaci z článku - Gvaranal Lecitin + Inulín a vitamín C, ale moje dlouhodobé zkušenosti říkají, že každému sedne něco jiného - mě například na totálně rozpadlou imunitu po letech všemožných pokusů pomohl tolik nenáviděný a zatracovaný actimel.:)

      Vymazat