sobota 18. ledna 2014

Do fialova... Znovu :)

Jak jsem slibovala v jednom komentáři, tak plním. Podle původního plánu v úterý, nakonec ve středu, jsem si udělala výlet ke kadeřnici. Původně jsem měla v plánu něco opravdu nepřehlédnutelně barevného, ale jelikož jsem v květnu zhřešila a nabarvila se levnou barvou z drogerky, po které mi ve vlasech zůstala taková ta hnusná načervenalá, které se těžko zbavuje, musela jsem od původního modro-fialového plánu upustit. Nakonec jsem tedy na doporučení zvolila sjednocující tmavě fialovou se světlejším podbarvením některých pramenů. Snažila jsem se, aby to bylo na fotkách vidět co nejlépe, ale ne vždy se moje snaha podařila.:)








5 komentářů:

  1. Ofina ti moc sluší, barva je taky dobrá! Hlavně aby se to nevymylo třeba do oranžova ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To né, to už mám vyzkoušené.:D Kamaráda/kadeřnice, co se mi o vlasy stará, barví Goldwellem, je to sice trošku dražší, ale je to kvalita, která se vyplatí.:)

      Vymazat
    2. OK, tak jakou barvu jsi ještě neměla? :-)

      Vymazat
    3. Hmmm, nad tím se budu muset chvíli zamyslet...:)) Ale myslím, že kromě zelené asi všechny.

      Vymazat
  2. Opožděně, ale přece. Pěkný odstín, moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat