pátek 24. ledna 2014

První pokus o pořádný inspired look: Spyder z The Perfect Age Of Rock'n'Roll

Včera jsem neměla co dělat a měla jsem celý byt sama pro sebe - a co z toho vzniklo, je už jasné.:) Že chci zkusit tenhle look mi bylo jasné od té doby, co jsem procházela jednu galerii na fanstránkách Kevina Zegerse a narazila na promofotky k výše zmiňovanému filmu. Vzhledem k tomu, že co se líčení týče, to byla celkem snadná záležitost, rozhodla jsem se prakticky hned, že tohle chci vyzkoušet. Snažila jsem se, aby i oblečení nějak sedělo, ale bohužel jsem se nakonec musela spokojit s "přibližně sedělo". Moje zdroje jsou přeci jen omezené.:) Takže nakonec je to do jisté míry taková obecná "Lost Soulz image".:))

Původní fotky:



A moje verze:








2 komentáře:

  1. Tak na té druhé fotce si mi připomněla Villeho Vallo. :) I když já mám velmi omezené znalosti metalové scény.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé.:D Ville byl moje pubertální láska, ale to už je tak deset let, takže taky už nedokážu říct, jestli tam nějaká podoba je... Každopádně děkuju.:))

      Vymazat