středa 1. ledna 2014

Jak jsem si pořídila pseuda aneb jeden z mých splněných pubertálních snů :)

Jak už jsem několikrát zmiňovala (a jak je asi i vidět), jsem experimentátorka, zejména když dojde na vlastní vzhled. Tedy, příležitostně. A jednou takovou příležitostí bylo i léto 2009 - odmaturovala jsem, prázdniny byly dlouhé, tak jsem se rozhodla si konečně pořídit správně výstřední účes. Respektive, na tu dobu a na náš zapadákov výstřední.:) Strašně moc jsem chtěla pseuda vyzkoušet od té doby, co jsem objevila Slot. Však koukejte, jak to Nookie, jejich zpěvačce, sluší!




Takže když jsem konečně našetřila dost peněz, začala jsem na internetu hledat, na jakou šikovnou slečnu se nejlépe obrátit (slečnu, protože nevím takhle z hlavy o jediném klukovi, který by se výrobě a naplétání pseud věnoval). Samozřejmě jsem nejdříve hledala mezi těmi, které měly oficiální stránky - nevím, nakolik je to dnes aktuální rada, ale zrovna tahle věc není absolutně rozhodující, protože slečnu, pro kterou jsem se rozhodla jako první, jsem 1) našla později na blacklistu 2) když mi po dlouhé době konečně odepsala (to už jsem byla domluvená jinde), řekla si o 2 000 (!) vyšší cenu, než na jakou jsem už byla domluvená. Domluvila jsem se tedy s jednou slečnou z Prahy, která má dnes vlastní studio a o které nemůžu říct ani jedno křivé slovo. Poměr cena/kvalita vynikající, a způsob napletení jednoduše super - když jsem si pak nechala pseuda naplést podruhé u někoho jiného, hned jsem poznala ten rozdíl. Takže moje rada zní - nejpodstatnější jsou doporučení. Hledat, hledat a hledat, může vám to ušetřit nejen peníze.:)





Hodně lidí se mi divilo, že si pseuda pořizuji na léto - nemohla jsem učinit lepší rozhodnutí, pokud nepočítám trochu trable při plavání, tak to byl paradoxně nejpohodlnější účes, jaký jsem na léto mohla mít. Také jsem měla štěstí, že se mi hned napoprvé vyhnulo jakékoliv škrábání, tahání a puchýřky, spala jsem naprosto v pohodě hned od prvního večera... Bohužel mě to dohnalo při druhém napletení, ale není to nic, co by se nedalo vydržet a co by nevyřešila kopřivová voda.:) Také jsem slýchávala různé děsivé historky, jak po rozpletení lidem vypadala půlka vlasů, museli jít na krátko, strašně si zničili vlasy atd. atd... Mě se osvědčilo vlasy rozčesávat opatrně pramen po prameni a dopřát jim obnovující kúru (a také jsem je musela mýt třikrát po sobě, protože to, že se nemastí, je pěkný kec :D).
Tak to byla moje zkušenost.:) Znám dost lidí, kteří si pseuda vyrobili a napletli hned napoprvé sami, zejména ta základní výroba se dá poměrně rychle naučit, jak jsem sama zjistila... Ale zkrátka zase až tak zručná nejsem, a praxe taky dělá svoje. Ale kolik lidí, tolik chutí.:) A jen tak pro zasmání na závěr přikládám dvě fotky, jak jsem vypadala po rozpletení:



2 komentáře:

  1. Dobrý fotky, sluší ti to. Jaký máš teď účes, jako na profilovce? Když si se představím v práci s tímhle na hlavě, asi by mě vyrazili, hihi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.:) Já s tím do práce chodila, respektive na brigádu - provádět do muzea, a byla jsem díky tomu dokonalá atrakce pro děti.:D Dětičky milujou cokoliv barevného, takže jsem v jednom kuse za sebou slyšela zejména holčičky áchat "jééé, ta paní má ale pěkný vlasy".:)

      Momentálně mám svoje přírodní tmavě hnědé vlasy do pasu (se sem tam nějakými odrosty černé), ale zrovna za deset dní se chystám ke kadeřnici, tak se tu pak určitě objeví aktuální fotky - mám kadeřnici kamarádku, tak vždycky něco vymyslíme.:)

      Vymazat