úterý 22. dubna 2014

Jako ze špatného filmu...

Původně jsem sem tenhle příběh nechtěla psát, jelikož se mu dost věnuji na fan blogu, který vedu, ale tohle je zkrátka věc, která člověka totálně dostane.
V pátek jsem přijela domů na Velikonoce i s kamarádkou, všechno bylo super, dobrá nálada... A otevřu internet, abych zjistila, že zpěvačku jedné z mých vůbec nejoblíbenějších kapel napadl nějaký magor a několikrát ji bodnul do krku. Původně se mi tomu vůbec nechtělo věřit, prostě jsem na obrazovku zírala s otevřenou pusou. Bodnul? Do krku? Šmarja, a žije Nookie ještě??!!
Ano, naštěstí žila, byla i mimo ohrožení života, jelikož nějakým zázrakem měla štěstí v neštěstí, a i když jí útočník bodl několikrát, zranil jí hrtan a ona ztratila hodně krve, tak nebyly zasaženy tepny. Navíc jí pomohl Cache, kolega z kapely, a náhodný kolemjdoucí, kteří útočníka přeprali, zavolali záchranku a dali Nookie první pomoc. Málem jsem si pak u Cachových statusů pobrečela, když se veřejně přiznával, jak strašně si vyčítá, že tomu útoku nedokázal zabránit (už toho magora držel, ale on se mu vysmekl a právě pak Nookie pobodal). Myslím, že si vůbec nemá co vyčítat, jenom jeho zásluhou je Nookie naživu!
Když jsem konečně zpracovala ten šok a trochu se uklidnila, začali jsme si s ostatními fanoušky klást otázku, proč to dotyčný udělal. Mysleli jsme, že to byl asi nějaký blázen, nebo feťák, vzhledem k tomu, že se útok odehrál na ulici, a že na ně útočník před tím něco pořvával... Chyba lávky. Útočníkem byl 19letý mladík, který byl fanatický fanoušek Nookie a chtěl jí zabít proto, že "se o ni nechtěl s nikým dělit". Postupně začalo vyplívat, že už v zimě poslal Nookie několik sprostých vzkazů a vyznání lásky, pokusil se s ní osobně zkontaktovat, a když na něj Nookie nereagovala, začal jí veřejně vyhrožovat, že než aby patřila někomu jinému, to ji radši zabije. Cache dokonce vypověděl, že když nakládali Nookie do sanitky, křičel v té době už zpacifikovaný útočník něco ve stylu "Ona ještě žije? Ona nesmí nikomu patřit!".
Jak konstatovala moje kamarádka, ani Justin Bieber a podobné hvězdy nemají zjevně TAKHLE fanatické fanoušky. Člověk by řekl, že tohle už se fakt stává jenom v hodně špatných filmech...


Get well soon, Nookie! My s toboi!

Žádné komentáře:

Okomentovat