neděle 27. dubna 2014

Druhé sympozium aneb Kramaření

To jsem si takhle pozvala na návštěvu kamarádky - jednu kvůli referátu, který jsme společně dělaly do školy, druhou kvůli tomu, že jsem měla doma nadbytek halušek a už byla fakt zoufalá, komu je nacpat...:D Jelikož to bylo ještě na starém bytě, kde jsem měla hodně velký pokoj, ve kterém se dalo blbnout, došlo na kramaření mých věcí - začalo to tak, že kamarádky chtěly vidět moje stará pseuda... První si je začala zkoušet, aby si zavzpomínala na svojí pubertu, druhá se prostě jen tak ze srandy přidala. Načež postupně z mého tajuplného černého kufříku vylovily snad všechny příčesky, čelenky, řetízky, náhrdelníky a další havět, kterou jsem nastřádala, ani nevím jak. Během chvíle se můj pokoj změnil ve zkušebnu těsně před zahájením módní přehlídky - i s tou hromadou make-upu.:D
Co vy a příčesky? Nosíte/nenosíte, chtěli byste, nesnášíte...? :D Já jich vlastně až tolik nemám, ale myslím, že to je jenom dočasný stav - jakmile zkrátka někde vidím něco, co je křiklavě barevné a je to do vlasů, nedokážu odolat. Nemám totiž to srdce zničit si vlastní vlasy poté, co se konečně probraly ze spálení červenou a začaly růst a sílit. Takže si svoje "choutky" kompenzuju tímhle.:) A jak je vidět i z reakcí mých kamarádek, každá ženská je, jakmile dojde na barvičky a převlékání se, zase ta malá princezna, co kramaří šatník mámě...:D









...no a když to ze sebe milostivé dámy zase všechno sundaly, hádejte, na koho to naházely...:D

Čístě pro zajímavost, to, co holky tak bedlivě studují na této fotce, je moje bakalářka, týkající se industriální hudby. Zkuste tenhle pojem prohnat youtube a bude vám jasné, proč volba nemohla být jinačí.:D

Žádné komentáře:

Okomentovat