pondělí 21. dubna 2014

Výlet do Tábora

I když to mám do Tábora jen 45 minut cesty, byla jsem tam naposledy jako malé škvrně. Od té doby jsem tudy jen nanejvýš projížděla. A tak jsem se velikonoční víkend rozhodla využít k malému výletu s kamarádkou. Bohužel jsme to časově nějak nevychytaly, a tak jsme si stihly jenom projít město a podívat se do husitského muzea. Aspoň máme co objevovat příště.:) Byla jsem z Tábora nadšená, je to nádherné město, a ta architektura je prostě boží.






Snažila jsem se stoupnout si v tom, ale ty vycpávky v ramenou byly tak tvrdé, že mi málem rozdrtily klíční kosti, tak jsem toho radši zase rychle nechala.:D


Jediný trochu nepříjemný zážitek byl v podzemí. Já jsem sice takový slabší klaustrofobik, ale už jsem prochodila několik podzemních chodeb i jeskyní, takže když chci, nemám s uzavřenými malými prostory problém. Náš průvodce byl ale tak dokonale taktní (ironie), že místo, co by nás před vstupem do chodeb normálně varoval, že doufá, že mezi námi není nikdo, kdo trpí klaustrofobií, začal s úšklebkem vykládat, že chodby mají jenom jeden vchod a východ a jestli dole někdo dostane záchvat, tak je nejjednodušší ho tam rovnou nechat. Takže jsem prvních pět minut prohlídky strávila hlubokým dýcháním a uklidňováním se. Ale to byla jediná malinká skvrnka na jinak perfektním výletu, takže jestli někdy budete mít kolem Tábora nebo přímo do Tábora cestu, doporučuju všemi deseti.:)

2 komentáře:

  1. V Táboře jsme byli na minivýletě na podzim, podle tvých fotek ale koukám, že jsme to centrum moc neprocodili! V létě se tam chystám na svatbu, tak snad to napravíme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme ho vlastně projít doslova musely, jelikož vlakové nádraží je kapku z ruky, a cesta z něj vede právě těmi asi nejpopulárnějšími ulicemi.:) Fakt se mi líbilo, jak bylo na každém rohu co obdivovat, a historické centrum pak bylo tuplem pastva pro oči, co dům, to perla. A jaké pěkné obchůdky tam měli.:) Tak si to v létě nenechte ujít, stojí to za to.:)

      Vymazat