středa 14. května 2014

Nákupy, nákupy, nákupy :)

V mnoha věcech sice jsem spíše typický muž než typická žena, ale v jedné věci jsem naprosto stoprocentní ženská - nákupy. A úplně ze všeho nejvíc miluju nákupy oblečení, jídla a kosmetiky. Obojího jsem si v posledních dnech užila do sytosti díky o něco lepší finanční situaci. Poslední dva měsíce pro mě byly finančně dost napjaté, v současnosti se ale snad všechno začíná otáčet k lepšímu - hlavně to vypadá, že bych konečně mohla dostat stálou brigádu. Nechci nic zakřiknout, ale jestli tohle neklapne, tak nevím, co jiného by mělo klapnout. Navíc jsem měla narozeniny, takže jsem dostala něco málo na přilepšenou k nim - a moje první kroky vedly rovnou do mého oblíbeného sekáče.:)
Bohužel se vám zde se všemi svými úlovky z oblasti oblečení nemůžu pochlubit, protože nemám fotky, ale po dnešku mám na kontě flanelovou černo-fialovou košili, černou nabíranou sukni Dorothy Perkins, ze které sice beznadějně vypadávám, protože je mi nejméně o pět čísel větší, ale naštěstí půjde dobře založit, už si brousím jehlu, černé kraťasy Zara a tričko týmu Williams F1.Poslední dvě položky ze seznamu jsem si včera zkoušela ještě doma, protože v brněnském Charley, odkud je mám, mají tak hrozně nasvícené kabinky, že jsem vypadala jako vyžraná stokilová slonice s brutální celulitidou navrch, tak jsem se doma musela uklidnit, že to bylo jenom tím světlem.:D Díky tomu vám je ale teď můžu taky jako jediné ukázat na fotce.:)

V Charley měli navíc akci 50% slevy na vše, takže místo necelých čtyř stovek, které by mě to oblečení stálo normálně, jsem za něj dala jenom 150 korun. S tím, že to tričko je nenošené, dokonce na něm byla ještě původní cedulka.
...ach, škoda, že má člověk narozeniny jenom jednou v roce.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat