sobota 3. května 2014

Thousand Foot Krutch - top songs

Už dlouho tu nebyl žádný čistě písničkový článek, a jelikož na mém starém blogu, na který se tady snažím navazovat, byly písničkové články velmi časté, nerada bych tuhle tradici porušila.:) Tentokrát jsem si připravila žebříček mých nejoblíbenějších písní od Thousand Foot Krutch - i s překladama, protože jejich texty jsou půlka, často i většina síly těch písniček, a je jedno, jestli jste nebo nejste věřící. Prostě si pod tím přestavte to, co je milé vám.:) Zvýraznila jsem části textů, které mám já osobně nejradši a které ke mě nějakým způsobem promlouvají.
Snažila jsem se ten žebříček zbytečně nepřecpat, abych vás moc neodradila, ale byla to tedy fuška, to vám řeknu...:D






Scream


Už se toho nemůžu zbavit
Následuje mě to všude, kam jdu
Je to jako maska, kterou už nechci nosit
Myslím, že už vím, jak se toho zbavit
Ale ještě je příliš brzo, aby to bylo jisté
Dal bych úplně všechno
Jen abych něco cítil

Cítíš to?

Křičím, když mě tlak zlomí
Když je příliš těžké vidět
Když cítím, že jsem zase jednou na konci lana
Křičím, když mě oheň spálí
Když je těžké se osvobodit
Když mám pocit, že tentokrát stojím na samém okraji

Už to nemůžu potlačovat
Valí se to jako povodeň, tak jako dřív
Když prší, přímo lije
A já už nechci plavat
Myslím, že už vím, jak se toho zbavit
Nejsem si jistý, nikdy dřív jsem se takhle necítil
Ale vším, co jsem, to nechám jít

Není to vtip
Cítil jsem se stejně šíleně jako ty
Cítil jsem pocity, které jsi cítil i ty
Prošel si tím, čím sis prošel i ty
A vím, jak těžké to je
Když se cítíš sám
Všichni jsme dostali druhou šanci
Ale výběr je jenom na nás

E For Extinction - TFK tyhle dvě písničky hrajou na koncertech hned za sebou a má to důvod. Síla téhle kombinace je, zvlášť naživo, až neuvěřitelná.


Nejsem stejný jako včera
Je těžké vysvětlit, co je jinak
Ale nejsem stejný jako dřív
A vím, že přede mnou je toho ještě tolik
Ani se mi nechce věřit, že jsem tady
A nevzdám se potichu
Vstávej a sleduj mě

Zhroutit se, vážně to chceš?
Chceš udělat scénu?
Tak mi ukaž, jak to myslíš!
Jdeme na to
Ukaž mi, co v tobě je
Můžeš tomu dát trochu víc šťávy?
Nedokážeš snést ten tlak?
Jdi od toho, přestaň o tom jenom žvanit
Tohle musí stát za to, tak jdeme

Když se pohybujeme
Skrýváme se
Stojíme ve stínech a čekáme
Žijeme jen pro tohle, pro nic jiného
My jsme to, co jste stvořili

Cítím bouři, ale vítr se změnil
Protože jsme části světa
Ale všichni stejní
Ale nevzdáme se cesty, po které jsme přišli
A vím, že před námi je toho ještě tolik
Ani se mi nechce věřit, že jsme tady
A nevzdáme se potichu....

We Are


Myslím, že jsem připravený
Myslím, že to chápu
Protože příliš přemýšlet je špatné pro moje zdraví
Je to jako oheň, protože když to začnu
Nedokážu to zkrotit a spálím sám sebe

Ale nedokážu jen tu tak sedět a dívat se
Když to nezastavíme my, tak nikdo

My jsme vyvolení, my jsme zbraně
A šlápnem na to
Jsme hlas nezazpívané písně
Jsme změna, jsme řetězy, které nás drží
Jsme volba, jsme síla
Jsme jeden

Srdce mi zběsile bije
Vítězství se zdá být vzdáleným snem
Protože náš boj to nedokáže zastavit
Ale dokážem to porazit, když budeme věřit

Nedokážu tu jen tak sedět a dívat se
Když to nezastavíme my, tak nikdo

Step To Me


Byl jsem nejdál, co jsem mohl být
Hodně jsem se naučil a teď vím
Už nikdy mě nedostanete znovu k zemi
Jsem připravený to s vámi skoncovat
Už nikdy nebudu hrát vaše hry
Přiveďte celý svůj tým a všechny přátele
Ale doufám, že posloucháte

Lovte mě, když mě chcete
Ale varuju vás
Jestli se ke mě někdy přiblížite...

Někdy si přeju, abych mohl lítat
Drž mě dnes v noci pevně v náručí
Už nesnesu dál žít ve lži
Ani nespočítám kolikrát jsem se snažil
Stát sám, abych tě mohl vyzdvihnout
Jsi moje odpověď na otázku proč 

Už mám dost toho, jak kontrolujete mě i místa, kam jdu
Už se vám nikdy nevzdám
Podívejte se na mě ještě jednou
A řekněte mi, co vidíte
Všichni ti perfektní lidi se snažili dostat mi pod kůži
Ale po mě šlapat nebudou

Snažíte se mě mít pod kontrolou
Ale zadržet mě nedokážete
Nejsem váš majetek
Jestli se ke mě někdy přiblížite...

Vím, že to nejsem já
Podívej se do mého nitra
Mám dost těhle cest, těhle her
Neviděl jsem to, dokud jsem vás nevynásobil
Nazývejte mě magorem
Ale neslyším ani slovo z toho, co říkáte
Přebírám kontrolu
Tak jen abyste věděli
Že se nenechám od vás vtáhnout

Žádné komentáře:

Okomentovat