čtvrtek 8. května 2014

Robbie Williams - No Regrets

Dávám sem dnes tuhle písničku zcela záměrně. Ve 21:21 uplynulo 32 let od chvíle, kdy ve 32 letech zemřel Gilles Villeneuve, jeden z mých nejoblíbenějších závodníků. Tuhle písničku mám spojenou zrovna s ním proto, že byla jako hudební podklad k jednomu fanvideu. Ten konec, ta poslední slova "...is officially dead" v kombinaci se záběry z nehody, které k tomu byly, mi visí před očima dodnes (i když je ten text o něčem jiném). A mám jí spojenou i s jiným úmrtím - hráli jí ve Snídani s Novou jen chvilku před zprávami, v nichž informovali, že zemřel Heath Ledger. Nejen proto mi dneska tahle písnička přijde jako jedna z vůbec nejsmutnějších, co znám (na prvním místě je neochvějně Dry County od Bon Jovi, ale No Regrets jí hodně šlape na paty).


Vyprávěj mi příběh
V němž se všichni změníme
Budeme žít spolu
A ne odcizení

Neztratil jsem rozum
Vzdal jsem se ho
Nesnesla jsi vidět mě plakat
Neměla jsi čas
A tak jsem pomalu zmizel...

Žádné lítosti, stejně nezabírají
Žádné lítosti, umí jenom bolet
Zazpívej mi lovesong
Napiš mi řádku
Asi je to jenom o úhlu pohledu
Ale říkají mi, že si vedu dobře

Vím, že zvenčí
Jsme se zdáli být pro sebe vhodní
Cítil jsem, že něco je špatně
Když jsi se nesnesla s mou matkou

Nechci cítit nenávist
Ale to je vše, co jsi mi zanechala
Hořká pachuť a fantazie o tom
Jak jsme si mohli žít

Žádné lítosti, stejně nezabírají
Žádné lítosti, umí jenom bolet
(Prý zůstáváš dlouho vzhůru)
Vím, že pořád mluví
(Tohle je na tebe příliš velké sousto)
Démoni v tvé hlavě
(Vrať videa, zpožďují se)
Kéž bych tě mohl přestat nenávidět
(Sbohem)
A radši nás litovat

Vzpomeň si na fotografie - šílenost
Na ty, na nichž se všichni smějeme - ubohost
Byly to nejlepší okamžiky našich životů
Takže díky ti, byla to bomba

Žádné lítosti, stejně nezabírají
Žádné lítosti, umí jenom bolet
Zazpívej mi lovesong
Napiš mi řádku
Asi je to jenom o úhlu pohledu
Ale říkají mi, že si vedu dobře

Všechno, čím jsem chtěl být
Pokaždé, když jsem odešel
Vždy, když jsi mě posílala pryč
Chtěl jsem zůstat
Vždy, když ses na mě podívala
A vždy, když ses usmála
Cítil jsem se tak prázdný
Jednala jsi se mnou jako s dítětem
Miloval jsem, jak jsme se smáli
Miloval jsem, jak jsme se usmívali
Často si jen tak sednu
A chvíli o tobě přemýšlím
Pak mě to přejde
A přemýšlím o někom jiném
Myslím, že láska, která mezi námi byla
Je oficiálně mrtvá

Žádné komentáře:

Okomentovat